O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

środa, 5 września 2012

Arthur Metz Gewurztraminer 2011, Alzacja

Arthur Metz Gewurztraminer 2011, Alzacja

Kolor jasnożółty ze złotymi refleksami. Dość gęste i oleiste. Piękny aromatyczny zapach: kwiaty dzikiej róży, słodkie przyprawy, skórka pomarańczy, miód. Smak również niezły: czuć imbir, słodkie konfitury różane, earl grey, arabskie słodycze. Nieco zbyt niska kwasowość powoduje, że wino jest minimalnie za mdłe, ale to niewielki minus. Ogólnie bardzo pozytywne wrażenia. Lubimy. Zakupione w supermarkecie LeClerc, który jak wiadomo przoduje w ogromnym wyborze francuskich win za bardzo przyzwoitą cenę.

Cena: 46PLN
Ocena:16p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz