O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

czwartek, 7 czerwca 2012

Laforet Bourgogne, Joseph Drouhin, Chardonnay 2010

Laforet Bourgogne, Joseph Drouhin, Chardonnay 2010

Jest pewna prawda w tym, że Francja tworzy wina eleganckie i wytworne, pelne subtelności, ale ciekawych niespotykanych gdzie indziej niuansów. To Chardonnay takie właśnie jest. Ma piekny złoto-miodowy kolor i świetną wręcz oleistą gęstość. Cudowny aromat brzoskwiń, melona, migdałów i dębu. Subtelny smak ananasa, miodu i orzechów włoskich, na finiszu, jak przystało na prawdziwe chardonnay, odrobina śmietanki i masła. Duży plus mistrzowsko wręcz wywarzoną kwasowość. Bardzo dobre i niedrogie jak na wino tej klasy.

Ocena: 16,5
Cena: 56PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz