O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

środa, 9 maja 2012

FLAGSTONE, Cabernet Sauvignon, Shiraz, Pinotage - 2008

FLAGSTONE, Cabernet Sauvignon, Shiraz, Pinotage - 2008

Uwielbiamy Sauvignon Blanc tego producenta, ale tym razem pokusiliśmy się na czerwone wino z tej 'stajni'. Kupaż trzech szczepów, w tym typowo południowoafrykański Pinotage. Ciemno czerwony kolor z malinowymi refleksami na szkle, nieco przeźroczyste. Bardzo gęste - spływa jak syrop. Piękny aromat dymu, pudełka cygar, wiśni i porzeczek. Smak głęboki i złożony: deska, orzech, dojrzałe czarne owoce a na finiszu pieprz i karmel. Długie i odważne. Bardzo dobre i ciekawe wino. Warto.

Ocena: 17p
Cena: 64 PLN

2 komentarze:

  1. Ja kiedyś piłem ich Sauvignona i bylem raczej rozczarowany, szczególnie przy cenie ok. 60 zł jeśli dobrze kojarzę. Piłem też ich Pinotage za ok. 150 zł, było dobre, ale za słabe jednak żeby udźwignąć taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas ich Sauvignon Blanc zachwycił, głównie ze względu na aromat świeżej zielonej papryki (co chyba jest dość częste w Sauvignonach z RPA), ale wiadomo to rzecz gustu. Jeśli chodzi o Pinotage, to raczej próbujemy go w 'blendach' bo sam w sobie niespecjalnie nam odpowiada. Tę butelkę można śmiało spróbować. Pozdrawiam serdecznie i miłego 'winnego' weekendu życzę:)

      Usuń