O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

niedziela, 15 kwietnia 2012

COLOME, Malbec 2009, Valle Cachaqui, Salta

COLOME, Malbec 2009, Valle Cachaqui, Salta

Argentyński klimat i położenie tego kraju samo w sobie zachęca do produkcji win... jak stara prawda winiarzy mówi - im krzaki mają trudniej tym dają lepsze wino. Właściciele tej winnicy wzięli to powiedzenie nad wyraz dosłownie, ten malbec pochodzi z najwyżej na świecie położonej winnicy (3111 m.n.p.m.) na dodatek z gron zerwanych ze 150-letnich krzewów. Kolor bordowy wpadający w czerń, wino niezwykle gęste, spływające po kielichu jak syrop. Cudowny aromat jagód, czarnego pieprzu, orzecha i karmelu. Smak powalający: jeżyny, czarne jagody, piernik i dużo kremu waniliowego, gardło pełne pieprzu i przypraw. Długie, wsapaniałe i bardzo odważne wino. Polecamy!!!!

Ocena: 18p
Cena:62PLN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz