O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

środa, 28 marca 2012

Soalheiro Primeras Vihnas, Alvrihno 2010

 Soalheiro Primeras Vihnas, Alvrihno 2010

Tak zwane "cream of the top" jeśli chodzi o portugalskie Alvarihno. Pite jako pierwsze z naszych wspaniałych zdobyczy przywiezionych z cudownego pobytu u rodziny w Portugalii. Rewelacyjny producent. Słoneczny kolor, niezła gęstość na kielichu. Zapach owocowych landrynek, kwiatów, brzoskwiń, cytryny i trochę kamieni krzemowych. Smak gruszkowo-cytrynowy i mineralny na końcu. Dobre, ale mniej intensywne niż nasze ulubione klasyczne Soalheiro - a może po prostu bardziej subtelne i eleganckie......? Dla nas jednak zbyt słabe i delikatne w aromacie, nie pobiło klasyka.

Ocena: 16,5
Cena: 15EUR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz