O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

środa, 28 marca 2012

POUSIO Alentejano 2010

 POUSIO Alentejano 2010

Nasza kolejna portugalska zdobycz:) Czerwone wino z portugalskiego regionu Alentejo polecone przez Agnieszkę (www.kuchnianadatlantykiem.com)  i Maćka (http://wina.no.sapo.pt/). Mieszanka szczepów Syrah, Trincadeira, Aragonez. Bardzo ciemna matowa barwa, wino prawie brunatno-czerwone. Ładna koronka na kielichu, gęstość jak najbardziej potwierdza się w ustach. W nosie czarne owoce typu jeżyny, jagody, konfitura śliwkowa, nieco przypraw. W ustach niesamowite: kawa, pieprz, śliwka suszona, tytoń, nieco karmelu i wanilii na finiszu. Bardzo długie i mocno zbudowane. Takie portugalskie wina uwielbiamy, są bardzo oryginalne i niepowtarzalne, ten trunek na dodatek otrzymał wyróżnienie w kategorii doskonała relacja jakości do ceny. Świetne!

Ocena: 17,5
Cena: 7EUR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz