O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

czwartek, 2 lutego 2012

AROMO - Sauvignon Blanc 2010

AROMO - Sauvignon Blanc 2010

Po serii doskonałych win na jakie ostanio trafiamy, niestety przyszedł czas na te mniej doskonałe. Chilijskie wina kojarzą nam się zazwyczaj ze świetnymi i niedrogimi trunkami, czyli wymarzona kombinacja, tutaj ta kombinacja się jednak nie sprawdziła. Wino o jasno-żółtej barwie. Słabiutki i ulotny zapach zielonych jabłek i agrestu. Smak niestety żaden, wino wodniste, kwaśne, bardzo krótkie, absolutne zaprzeczenie dobrego sauvignon blanc. Jesteśmy na nie!

Ocena: 13p
Cena: 47 PLN

2 komentarze:

  1. Wszystkie nazwy win typu "aromo", "top..." "vintage"....budza od razu podejrzenia. No jak wiece nie dotyczy to oczywiecie wina "Sexy", co nie ?
    pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sexy to właściwie zadne podejrzenia nie dotyczą...

    OdpowiedzUsuń