O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

środa, 4 stycznia 2012

HERDADE de Esporao, Vinha da DEFESA 2009


HERDADE de Esporao, Vinha da DEFESA 2009

To zdecydowanie nasze nowe oczarownie i odkrycie wśród czerwonych win. Kupaż szczepów Touriga Nacional i Syrah. Wino znowu o niezwykłym czarno-czerwonym (prawie brunatnym) kolorze. Zapach tytoniu, karmelu, tostów i pieprzu. Smak kremowy, lekko dymny, pod koniec w ustach wrażenie suszonej śliwki w czekoladzie. Wino bardzo długie i kompletnie pozbawione owocowych niuansów, co zdecydowanie dodaje mu oryginalności. Jeden z naszych faworytów.

Ocena: 18p
Cena: ????? prezent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz