O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

środa, 4 stycznia 2012

ADEGA de BORBA PREMIUM 2009, Alentejo

ADEGA de BORBA PREMIUM 2009, Alentejo

Właśnie otrzymaliśmy cudowną dostawę win z Portugalii i musimy podzielić co nieco naszymi wrażeniami. Na pierwszy ogień wspaniałe czerwone wino ze szczepów Tricadeira, Alicante Bouschet, Cabernet Sauvignon. Piękny intensywny prawie czarno-czerwony kolor, wino bardzo gęste na kielichu. Aromat goździków, przypraw i kawy. W smaku również wyczuwalna kawa, ponad to owoce leśne, pikatne przyprawy. Wino bardzo długie z wyraźnymi taninami. Z czasem moc i pikantność przechodzą w nuty waniliowe i wino staje się bardziej aksamitne i kremowe. Niebywale zbalansowane i ciekawe smaki i aromaty. Bardzo na tak!!!

Ocena: 17,5
Cena: ??? prezent

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz