O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

niedziela, 6 listopada 2011

KIM CRAWFORD Malborough Unoaked Chardonnay 2010

KIM CRAWFORD Malborough Unoaked Chardonnay 2010

Wsapaniałe są wina z Nowej Zelandii, co butelka to nowe zaskakujące odkrycie i co ciekawe, okazuje się, że nie tylko osławione wina Sauvignon Blanc z tej części świata są świetne. Tym razem spróbowaliśmy chardonnay i to unoaked chardonnay czyli nie przechowywane w beczkach i bez posmaku dębu. Wino  o jasno-słomkowym kolorze, gęste, długo spływa po kielichu. Wspaniały intensywny zapach, owoce tropikalne i cytrusowe, żółte śliwki (renklody) i brzoskwinie. W smaku  również intensywne i długie. Żółte śliwki, nektarynki duża kremowość jak w porządnym chardonnay. Pyszne!!! Uwielbiamy Nową Zelandię, to póki co po Portugalii nasz ulubiony region winiarski świata.

Cena: 65PLN
Ocena: 18p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz