O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

środa, 9 listopada 2011

FLAGSTONE SAUVIGNON BLANC 2009

Sauvignon blanc z Południowej Afryki bardzo nas zaskoczyło, na plus oczywiście. Wino zupełnie inne niż do tej pory pite przez nas trunki wytwarzane z tego wspaniałego szczepu. Kolor jasno żółty z zielonymi refleksami, dość gęste na kielichu. Niebywały zapach świeżej zielonej papryki, agrestu, ziół i owoców cytrusowych. W smaku również dominacja zielonej papryki i owoców cytrusowych. Bardzo rześkie, świetnie wywarzona kwasowość, kruche i najzwyczajnie pyszne. Bardzo oryginalne i koniecznie do wypróbowania.

Cena: 62 PLN
Ocena: 17,5p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz