O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

sobota, 8 października 2011

PAZO SENORANS, RIAX BAIXAS, Albarino 2005

PAZO SENORANS, RIAX BAIXAS, Albarino 2005

Lubimy hiszpańskie Albarino, nawet bardzo. Okazuje się jednak, że nie zawsze jest to taka rewelacja. Pazo Senorans pachnie brzoskwiniami i kamieniem, na nasz gust krzemem i to by było na tyle jeśli chodzi o aromaty. Smak również nie zachwyca, bardzo mineralne i troszeczkę cytrusowe, ale krótkie i bez wyrazu. Nie zachwyciło niestety.

Cena: 52PLN
Ocena: 14,5p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz