O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

sobota, 30 lipca 2011

BEREK DOURO 2007

BEREK DOURO 2007

Nazwa tego wina od razu zwróciła naszą uwagę:) kto za dzieciaka nie ganiał w berka ?... A na dodatek ta znajoma kreska na ilustracjach, tak tak Pan Mleczko jest autorem etykiety :) No i takim sposobem Berek wylądował u nas na stole.
Bardzo ciemna barwa i łezki na kielichu aż krzyczały, że mamy do czynienia z czymś wyjątkowym. W nosie eksplozja czarnych dojrzałych owoców z nutą lukrecji i przypraw. Świetne taniny z nutą beczki dały aksamitne odczucia w ustach dopełnione owocami. Moc i intensywność doznań przecudowne. Nas zachwyciło:)

Cena 49 zł
Ocena 18,5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz