O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

piątek, 17 czerwca 2011

Rosemount Chardonnay/Verdelho/Sauvignon Blanc 2006

Rosemount Chardonnay/Verdelho/Sauvignon Blanc 2006

Australijskie białe wina piękne są... a to dodatkowo ma fantastyczną butelkę, która od razu zwróciła naszą uwagę na półce sklepowej. Fantastyczne było odkrycie, że oprócz dwóch znanych szczepów ma również domieszkę portugalskiego szczepu Verdelho cenionego za kwasowość używanego do białego Porto i Madery. Używany tylko w Portugalii i Australii, gdzie daje pełne i pikantne wina.
Ten Rosemount w nosie bardzo przyjemne owoce tropikalne z melonem na czele. W smaku długie z owocowo miodowym posmakiem i z orzechem na końcu. Dobrze zbudowane przyjemne w smaku i aromacie dość egzotyczne połączenie trzech świetnych szczepów.

Cena 33 zł
Ocena 17

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz