O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

niedziela, 10 kwietnia 2011

Nova Safra 2009

Nova Safra 2009

Region Ribatejo ciągnie się od Lizbony w górę rzeki Tagu, jest to rolnicza potęga Portugalii. Hmm niestety w tym przypadku wszystkie atuty tego regionu zostały zaprzepaszczone. W aromacie własciwie to wino nie istnieje. Smak na początku bardzo intensywny - przyprawy, pieprz i ostrość wręcz za mocna. Z czasem nawet i to zniknęło, a zapachu jak nie miało, tak nie dostało:(
No cóż tam to nie, tam to nie radzę:) bardzo słabo.

Cena 15zł\Ocena 11

4 komentarze:

  1. Tego wina w PT nie ma.( chyba ). Generalnie wina z Ribatejo są na NIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to do gara sie nadaje, nie do picia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powitać Kolegę ;)
    Fajnie się czyta, szczególnie że z kilkoma opisywanymi przez Ciebie butelkami miałem przyjemność. Niestety, moja ocena tego trunku to zwykle: "smakuje", "nie smakuje". Jak się pewnie domyślasz, te drugie trafiają się zdecydowanie rzadziej ;)
    pozdrowienia i ukłony dla Żony

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za pozdro, zwykle tak to wygląda albo smakuje, albo nie :) najważniejsze aby próbować:) to właśnie lubię najbardziej w winach - każde jest inne... niekończąca się opowieść. pozdro dla Agi i małego

    OdpowiedzUsuń