O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

piątek, 15 kwietnia 2011

Monte Cascas Vinho Verde 2009

Monte Cascas Vinho Verde DOC 2009

Ach vinho verde... po wizycie w Porto u Agi i Maćka nic już nie będzie takie samo:) Nie ukrywam, że od tego wina oczekuję bardzo wiele (Soalheiro Alvahrinio) hmm... niestety tak się nie da. Do Soalheiro nic nie podskoczy :) Jak już to sobie uświadomiłem, to to Verde wydało się bardzo rześkie, mineralne, delikatnie cytrusowe w smaku z nutą goryczki na końcu. Jest to mieszanka dwóch szczepów jak wyczytałem Arinto (75%) i Loureiro (25%) co może skutkować dość ubogim bukietem, ale za to ma znaczną zawartością alkoholu jak na Verde. Tak czy inaczej ciekawe Vinho Verde zupełnie inne od dotychczas próbowanych.

Cena 35 zł
Ocena 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz