O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

wtorek, 19 kwietnia 2011

Chateau Menada Cabernet Sauvignon 2008

Chateau Menada Cabernet Sauvignon 2008

Jak sami się przekonaliśmy Bułgaria nie samą rakiją stoi. Odwiedziła nas nasza przyjaciółka Agata przynosząc tą butelkę. Dziewczyny do samego końca przekonane były, że pić będziemy francuskie wino (etykieta), ja zerknąłem, że to Bułgaria tylko dlatego, że rządziłem otwieraczem heee:)
Ale o winie: w barwie ciemna śliwka ładnie spływa po kielichu. W nosie czuć przyprawy, porzeczki z nutą wanilii. Smak mocny, dobrze zbudowany z przyprawami i ciemnymi owocami. Trochę zbyt mocne taniny, ale do przyjęcia, końcówka śliwkowa z cierpką wiśnią. Jednym słowem do dziś jestem w głębokim szoku, że Bułgaria.... świetne.

Cena 18 zł
Ocena 16,5 za szok:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz