O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

wtorek, 19 kwietnia 2011

Casillero del Diablo Merlot 2008

Casillero del Diablo Merlot 2008

Już pisałem, ze Chile i Concha Y Toro to świetna inwestycja w udany wieczór. Po Cabernet Sauvignon przyszedł czas na Merlota.
Piękna rubinowa barwa  tego wina to dopiero początek... w nosie przede wszystkim porzeczki jak to powiedziała Agata " zerwane prosto z krzaka na działce w Kaliszu u babci Irenki" :) Wino otwiera się
 w ustach z każdym łykiem od pieprzu i przypraw do jeżyn z nutami wanilii. Dobrze zbudowane, taninowe z odpowiednią cierpkością , aksamitne, świetne
Pite w festiwalowy wieczór z Agatą:)

Cena 29,90
Ocena 17,5

2 komentarze:

  1. Maniek, jaki jest Twoj Chomikuj? Bo moj m617283.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. maniawer tak się zwie, tyle że ja nic tam nie umieszczam, tylko pasożytem jestem na chomiku:)

    OdpowiedzUsuń