O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

wtorek, 12 kwietnia 2011

Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon Reserva 2010

Casillero del Diablo Cabernet Sauvignon Reserva 2010

Casillero del Diablo podobno znaczy tyle co piwnica u diabła , jeśli do tego jest to piwnica winnicy Concha y Toro to wszystko staje się jasne. Po świetnych białych Sunrise przyszedł czas na Casillero z tej winnicy, która nie będę ukrywał staje się moją ulubioną:)
Wspaniała ciemna barwa tego wina to dopiero początek doznań. W aromacie prawdziwe bogactwo: wędzony dym, liście porzeczki i czarne owoce. Dobrze zbudowane w nosie, gęste na kielichu, czuć moc tego wina i energię. Pierwszy łyk i ... matko o matko... cudo : od wiśni, czekolady po wędzone nuty z przyprawami, aż po owocowy koniec. Długie, oleiste lepsze z każdym kolejnym łykiem - takie wina uwielbiamy :) znakomite

Cena 29,90
Ocena 18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz