O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

piątek, 8 kwietnia 2011

Bodgers Creek Chardonnay/Semillon 2009

Bodgers Creek Chardonnay/Semillon 2009

Północno - zachodnia Wiktoria to zdecydowanie siła napędowa australijskiego winiarstwa, tam właśnie swoje winnice ma  Badgers Creek. Sam region słynie między innymi z Chardonnay i Semillona - to wino jest kupażem tych dwóch szczepów.
Wszystko pięknie, w aromacie owoce tropikalne, melon. Smak wyrazisty - dąb i orzech na końcu. Niestety wszystko zbyt mocne i dosłowne. Orzech powoduje wręcz gorzkość na końcu co nie jest przyjemne. Owoców w smaku właściwie brak. Szkoda bo zapowiadało się dobrze :(

Cena 27 zł
Ocena 13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz