O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

wtorek, 22 marca 2011

Lello Douro DOC

Lello Douro 2007

Hmm niestety nie wszystko złoto co się ... :) mimo, że Portugalia mimo, że Douro i na dodatek opatrzone znakiem najwyższej jakości DOC to jednak...
Kolor piękny ciemnej wiśni, w zapachu mocna wiśnia, pestki wiśni. Niestety w smaku właściwie obok nuty właśnie wiśni nie wyczuwalne nic innego. Mocna kwasowość i jednowymiarowość tego wina nie zachęca, krótkie.

Cena 32zł
Ocena 14

5 komentarzy:

  1. Nie próbowałem, troszkę mam "stracha" przed zakupem win co u nas w sklepiku ( który dobrze znacie ) kosztuje 2,69 euro. Ale obiecuje, ze spróbujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Heee, a widzisz u Was 2,69 a u nas będzie koło 7-8. Nie polecam ale z ciekawości kieliszek, reszta nada się do potraw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam jakieś mgliste i raczej negatywne wspomnienia związane z tym winem..

    OdpowiedzUsuń
  4. No i wypilismy.
    wrazenia na blogu, pozdr.
    http://wina.no.sapo.pt/douro.htm/index.html#lello2007

    OdpowiedzUsuń
  5. no to Lello poległo ...:) lipa wyszła nie wino i kropka:)

    OdpowiedzUsuń