O mnie

Moje zdjęcie
Witka, mam na imię Mariusz, ale wszyscy znajomi mówią Maniek:) Mam deczko ponad 30 lat i wspaniałe dwie kobiety - żonę cud Martę i córeczkę Dominikę. Mieszkamy w Gdańsku całkiem blisko morza:) Uwielbiamy robić pyszne jedzenie, a do tego delektować się winem:)

Narodziła się maniawinowania :)

maniawinowania - bo tu się spotykamy powstał z potrzeby i chęci podzielenia się naszymi doświadczeniami, a może przede wszystkim ulotnymi odczuciami związanymi ze smakowaniem win. Będzie to zdecydowanie subiektywny opis, ale może komuś się przyda przy wyborze butelki wina w sklepie, a nam sprawi radość i pozwoli powracać do tego co już bylo. Przy opisach postaram się podać cenę wina i punktację od 1-20 przy czym 1 oby nie istniało , a 20 mam nadzieję, że nie istnieje :)

niedziela, 6 marca 2011

Douglas Green Vineyard Creations

Douglas Green Vineyard Creations Chardonnay 2009

Wspaniałe wino z regionu Cape of Good Hope gdzie już w XVII w. robiono pierwsze wina :). W tym świetle nazywanie Republiki Południowej Afryki "Nowym Światem"  brzmi jak kiepski żart :)
To Chardonnay ma piękną jasną barwę wpadającą w odcienie zieleni. W zapachu  wyczuwa się wyraźne nuty gruszki i melona. Jest dużo bardziej rześkie niż Chardonnay z Australii. Subtelne, z delikatną nutą dębu na końcu, po zdecydowanie owocowym początku.

Cena 28 zł
Ocena 17

4 komentarze:

  1. Maniek! Tak sie ciesze, ze zalozyliscie ten blog. Bede wiernym czytelnikiem i bede sledzil dokonania i odkrycia w "wino-piciu".
    Pozdrawiam serdecznie.
    PS. Nie mozna Follow bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurde ja też mam z tego radoche na całego. Maćku wiesz może gdzie to ustawić, przeglądałem ustawienia ale ... jak coś to daj znak

    OdpowiedzUsuń
  3. Maniek, to pisala Agnieszka. Mozna oczywiscie sledzisc twego bloga. Ja to juz robie. Pozdro.
    Pilismy juz soalheiro reserva. Opinia na naszej stronie.

    OdpowiedzUsuń